Citat:
Ursprungligen postat av maxlk96
att de kör av sig shälv är det något som kommer att inngå i någon uppdatering eller är det bara för filmen? snyggt som vanligt 
|
Hej , tack för alla glada kommentarer, solen lyser iallafall nästan hela tiden över PT GBG hehe...
Att tågen & vagnarna kör av sig själv kommer i uppdateringarna så klart, Linjerna 1,4,6,8,10 & 11 kör av sig själv (just nu, flera linjer dras förutom linje:2) på 10 minuter trafik, alltså att efter första vagnen har avgått står vagnarna kvar där i 10 min per vagn. Den linjen som har mest spårvagnar är linje 6, för att den är längst, 7 spårvagnar kör de så de blir ca 15-17 minuter trafik där.
Så jag har fixat att du måste börjar ditt pass från vagnhallen , Gårda eller Majornas vagnhall och köra ut en valfri spårvagn m28,29,31 eller 32 alternativt en M5a ( ringlinjens vagnar). Då får du för att trafiken ska fungera smidigt & så du inte stör den, kör ut till den ändstation eller de hållplats du vill börja så att du får ett bra mellanrum eller ligga bakom en vagn, framför bör man inte ligga då finns de en risk att den uppfattar dig som " följa john" sen blir de svårt att återställa den vagnen till normal körväg..men risken är liten..
Flera frågor på hur de fungerar så svarar jag så klart, bussarna har jag inte riktigt fixat än , de kommer senare , men tåget är dock fixat så de pendlar mellan GBG C. - Liseberg-Mölndal & omvänt.