Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-18, 11:36   #4
CGD
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Standard DanmarkOst och Skanebana passar inte ihop

Jag har satt ihop DanmarkOst och Skanebana. Jag har tagit bort de nämnda bitarna plus ett par till så det passar ihop uppe i norra Öresund. I södra Öresund blev det inte lika bra. Att brodelen som kommer ifrån Danmark kommer in några hundra meter för lång söderut är inget större problem. Vad värre är en del av Skåne ligger här cirka hundra meter lägre. Detta blir svårt att fixa till för om jag höjer landskapet de erforderliga metrarna så förlorar jag samtidigt kuperingen i landskapet.
Ni andra som satt ihop dessa delar hur ser det ut hos er? Tyvärr började min dator krångla. (Låsa sig). Det visade sig vara ett skrivfel !? på en partition vilket ledde till att jag var tvungen att även radera mina Trainzpartitioner för att försöka rädda de viktigare filerna på den felaktiga disken. Så jag har inte Trainz installerat just nu. Men jag klarar mig inte utan Trainz så länge, så det blir installerat så snart som möjligt och då skulle det vara bra om jag kunde rätta till det här felet med DanmarkOst och Skanebana.

Senast redigerad av CGD den 2010-09-18 klockan 11:39.
CGD besöker inte forumet just nu   Svara med citat