Hej jaghar sutit och laddat ner till trainz 2010 men nu igår när jag skulle ladda ner till trainz 2010. Så när man trycker så lommer det för det mesra upp en röd CDP sak och sedan ska man trycka på Open den röda CDP betyder att den laddar ner till trainz 2010. Men igår så skulle jag ladda ner till trainz 2010 men då kom den gula CDP saken för trainz 2006 upp igen jag har inte ändrat någon instälning och jag har försökt få tillbaka så man kan ladda ner till trainz 2010 igen men den vill bara ladda ner till trainz 2006 hella tiden något måst ha ändrats då jag kvällen innan försökt ladda ner svenska tåg skivorna men det fungerade inte se tråd:
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=27673 men det problemet är något annat men just nu är detta det störstaste problemet någon som vet hur man löser det hära skulle verkligen uppskata det vill lösa problemet så snart som möjligt jätte suggen på att börja bygga banor jobigt att spara allt och sedan letta rätt på mapparna det tar för lång tid. vill ha hjälp nu så jag kan fortsätta laddaner och har inte ändrat någon inställning jag som trodde att problemet var löst och ska det komma tillbaka hellt plötsligt.