Citat:
Ursprungligen postat av fargus
hej är det nån som vet när man stannar på en station, och sen ska dörrarna öppnas och stängas? 
|
Citat:
Ursprungligen postat av X2an
Man får väl heltenkelt andvända "pantz"-commanden som finns inbyggd i TS09.
Men svenolov gjorde en sådan updatering, men jag vet inte vart man kan finna den nu.
|
Jag har letat rätt på den versionen som du nämner, X2an. I originalversionen så använde man "pantz-kommandot" och i den versionen körde också AI-förararna med dörrarna öppna.
För att dörrarna ska fungera vid passagerarstationer så måste man också ha min "Door Control" installerad.
Jag har just nu gjort en fix för TS2009/10 av både Regina och DoorControl som kommer att laddas upp på forumet i kväll.
Det finns många ommålningar av Regina och en del av dessa bygger på min version. Men jag vet också att det finns ommålningar som bygger på originalversionen, så förvänta er inte att alla reginor kommer att fungera som min version. Den version som jag laddar upp bygger på originalversionen, inte av någon ommålad version.
EDIT. Jag har alla tillstånd sen länge, både från Tolaris (3D-designer) och STW, att lägga ut den här versionen.