Leoj Vilken text är ju som en hel uppsats eller något liknande. Jo många kanske tycker att detta inte var så trevligt.
"Hoppas fan att det inte blir skrivet ett skit i denna tråd."
Men jag vill att man inte ska bråka och tjafsa om en massa saker. Finns mycket som skulle kunna göra bätre så att det blev trevligare här samtidigt så måste jag jag måste beröma alla här på forumet.
Jag är själv 14 år och är inte som alla andra 14 åringar. Hänger inte riktigt med i slangsnacket och blev mobbad i min gamla skola för mitt intresse för tåg och järnvägar. Har riktigt svårt att ta kontakt med jämnåriga rädd för att dom ska mobba mig också så jag har ingen jämnårig kompis så jag är ganska ensam sitter mycket inomhus gör nästan inget på fritiden. Ibland så åker jag ut och åker lite tåg bara för att komma hemifrån men åker då ensam. Så jag är en ganska ensam kille. Därför är det roligt att vara med här på forumet och se att det finns andra med samma intresse och att man inte är ensam med detta intresse. Men Har haft det ganska jobbigt under 2010. Året började med att min farmor som betyt mycket för mig gick bort efter ca: ett år av cancer sedan så har det varit mycket problem på hemma plan Bråkat med minna föräldrar mycket för jag ruttnar ju när man sitter hemma hela dagarna nästan enda gångerna man kommer ut är nästan bara då man ska till skolan
Men sedan nu på sista tiden så har jag gång på gång försökt ta kontakt på olika sätt men det är så svårt för mig har sociala problem blir jätte nervös så fort man ens ska säga hej till en jämnårig. Men jag försöker fortfarende få en kompis framför allt i skolan som bara har 16 elever eller något runt 16.
Ja hoppas man inte gjort bort sig och att alla tycker att man är en idot nu. Men nu vet ni kanske lite om vem Rasmus96 är.