Ämne: Gnälltråden
Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-03, 19:19   #26
Eric B
Tidigare ssg

Reg.datum: Apr 2004
Skicka ett meddelande via MSN till Eric B
Standard

Lugna ner dig nu, Rasmus. Ingen hackar just på dig. Du har ju en naturlig anledning till att felstavningar mm uppstårfrån din sida p.g.a din dyslexi. Det skriver du i din profil vilket är bra för då råder det inga oklarheter. Dyslexi är inget fel, väldigt många har denna folksjukdom, tillochmed inom kungafamiljen...

Övriga däremot, där kan man börja undra vad det är man lär ut i skolan.

Hur som helst, det jag stör mig på så förbannat är tendensen att uppge sig att vara någon eller något man inte är. Tillexempel en lokförare, ett yrkesval många strävar efter att bli. Syftet tycks vara för att imponera på omgivningen men det blir ju bara patetiskt. Att sedan då kläcka ur sig att man vet vad nyårsdagens olycka i Malmö berodde på, fastän man inte vet det är bara så fel. Hade det handlat om andra yrken som militär, polis m.fl så begår man tillochmed lagbrott (varierar utifrån syfte, situation mm)...

Att sedan i efterhand försöka försvara sig med bortförklaringar om familjetragedier, flera olika användare bakom samma konto osv, gör det hela än mer patetiskt. Även om det kanske finns sanning bakom det hela, men jag ser det knappast som en förmildrande omständighet. Kan låta känslokall kanske men som sagt, har man drabbats av familjetragedi så finns det väl ingen anledning till att ljuga ihop en fasad på ett litet internetforum som detta? Stå istället för vem ni är, vad ni gör och era intressen!

Senast redigerad av Eric B den 2011-01-03 klockan 19:21.
Eric B besöker inte forumet just nu   Svara med citat