Jo, jag har tänkt tanken, även i tunnelbaneaspekt i t.ex Innarvet. Men, det blir inte i den här releasen av två skäl egentligen. Det första är att jag vill vara försiktig att lassa in för mycket prylar i Innarvet av objektantals-skäl. Som vi alla vet, så finns det begränsningar och Innarvets område är ganska omfattande. Visserligen med en planering med hänsyn till hur tilesen ligger och det är därför som t.ex bangårdarna ligger ganska långt ifrån varandra, det är för att utnyttja tilesen bättre.
Det andra är av tidsskäl. Jag skrev i nått tidigare inlägg att det alltid finns kul saker man skulle vilja lägga till, men sätter man inte ner foten och gör klart något som man tycker är tillräckligt bra, så finns risken att man aldrig når fram till en release. Så, foten är nere, och nu ska jag "bara" färdigställa..
Nå, de här två sakerna kan jag i allafall lova att dom är uppförda på listan över tänkbara saker för LLJ v2..

Tack för tipset!
Den enda utanför "kärnverksamheten" av bana i den här releasen, är ju smalspårsbanan dock, så lite mer än bara LLJ-nätet är det.
__________________________________________________ __
_____/Mats A