Visa ett inlägg
Gammal 2003-01-04, 09:04   #1
pglrtrain
Member

Reg.datum: Aug 2002
Standard Nerladdningsproblem

Hej!

Varje gång STW släpper något så har jag alltid en himla problem att kunna ladda ner det. Det står att jag måste vara inloggad i forumet för att jag ska kunna ladda ner. Jovisst det är jag redan! Men okej! Jag loggar ur forumet och loggar in mig igen! Får fortfarande samma felmeddelande att jag ska vara inloggad. Går då in i forumet tittar uppe i högra hörnet det det står att jag är inloggad. Så kan jag få logga in och ut ca 3-8 gånger innan det funkar att ladda ner. Ibland så kan det räcka med att jag loggar ur forumet och sen loggar in mig felaktigt = fel lösenord(felmeddelande om felaktigt lösenord mm) och sen loggar in mig på med rätt lösenord så kan jag nästan alltid ladda ner med en gång.

Jag vet inte om jag är ute och seglar men detta uppträder varje gång något har blivit uppdaterat på STW sidor. Uppdateras inte sidan så kan jag ladda ner allt tills nästa gång det görs en uppdataring på STW.

Jag har rensat temp internet files och cookies, men jag vill inte rensa den ständigt då det ligger cookies och annat som gör att jag kommer in på andra forum mm.

Är det någon mer än jag som har samma problem?

Mvh Patrick

pglrtrain besöker inte forumet just nu