Det är TS2010 som jag för närvarande är mest intresserad utav.
Att bara visa lok och vagnar från ett land i taget räcker inte för mig. Jag vill bli av med allt som jag inte tycker håller tillräckligt hög klass och i TS2010 är det massor med rullande material som inte borde varit med i spelet. Speciellt alla dessa dåliga Brittiska vagnar. Det finns bra mycket bättre att ladda ner. Dessutom har jag ju TC3 och därifrån har jag fått många fina vagnar.
Jag har prövat att markera allt i Railyard som jag vill ha som favorit. Nackdelen är ju då att jag måste markera att jag bara vill visa favoriter i Surveyor. Men då försvinner en hel drös andra saker från Surveyor. Jag måste då gå in och markera allt innehåll och ge det en femma i raiting.
Lite krångligt så jag letar efter ett enklare sätt. Jag skulle ju kunna ge det lite tid och disabla allt jag inte vill ha. Så detta prövade jag. Markerade allt jag inte ville ha som favorites i railyard. Tog sedan upp CM och valde fliken Favorite Locos, markerade alla och disablade hela högen. Tanken var att då skulle de jag ville ha vara kvar men det fungerade inte. Lok och vagnar som var disablade var ändå med i listan i Survayor?!
|