DirectX contra OpenGL. Svårt att läsa texten
Hej!
Jag har sett detta problem någonstans tidigare och trots att jag letat och sökt hittar jag inte. Problemet är att om jag kör med DirectX (vilket rekommenderas om jag skall använda mig av 3D glasögonen) så är den finstilta texten näst intill oläslig.
Kör jag däremot med OpenGL så syns den bättre, men funkar inte i 3D.
Använder Nvidia GForce GTX275 med senaste drivrutinen.
Samma inställningar för båda:
Resolution 1680 x 1050
Bit depth; 32
Fullscreen: X
Aspect ratio: Auto
Antialias Mode: Off
Disable Hardware TL: X
Shadows: X
Dessutom så kraschar spelet lite väl ofta när jag arbetar i Surveyor med OpenGL, men inte när jag annars använde DirectX.
Någon som varit ute med samma problem?
Hälsningar
__________________
Benkegbg
Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg.
|