Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-29, 14:46   #5
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Självklart att det är upp till var och en, om man vill ladda upp till DLS och detta respekterar jag, samt att jag tycker att alla andra också ska göra detta. Är oehört tacksam, för allt material som bara hamnar här på forumet och att man får ta del utav detta. Tycker bara väldigt synd, om alla som inte här hittat hit från övriga världen och sett alla fantastiska saker, som ni spottar ut. Skulle nästan tro, att vi här i Sverige toppar Trainz-ligan med gjorda objekt, i förhållande till invånarantalet.

Tycker att det är synd, att allt blir så utspritt och i många fall omöjligt att ladda hem p.g.a. att diverse hemsidor blir nedlagda när intresset för Trainz försvinner. Vad händer med allt det fina svenska materialet, om nu Fredrik skulle tröttna på forumet.

Sen blir även jag sur på DLS och N3V. Som att mitt FCT gick ut för några veckor sedan. Laddade hem lite nytt nu och det tog en evighet, så att man känner sig tvungen att köpa ett nytt FCT. Är väl OK, om det nu skulle fungera alla 365 dagar om året. Men det har det inte gjort, så man har nog blivit blåst på en månad ungefär p.g.a. allt strul.

Så jag har full förståelse för er, som inte vill lägga upp era alster där.