Så sant, så sant, det är sommar och många trängs nog på badplatsen eller campingen eller vad det nu kan vara. Själv har jag tittat in i forumet lite då och då, också från jobbet där jag nu sitter. Märker av semestertiderna här också för huset är tomt på folk.
Om vi är så många som 5.000 medlemmar så kan "inaktiviteten" också bero på andra orsaker. En del kanske inte längre sysslar med Trainz, efter att ha blivit mätta av nyhetens behag och kanske tröttnat efter en tid. En del kanske t.o.m inte finns kvar i livet (hemska tanke men kan tyvärr vara sann).
Jag uppskattar väldigt mycket allt som jag, och många med mig, får ta del av från alla våra objekt-skapare. Spelar ingen roll om det är en femåring eller Picasso. Fortsätt att skapa

Synpunkterna kommer nog skall ni se.
Hälsningar
Förresten: Ha en skön sommar och då menar jag utan Trainz. Bara koppla av och ha det skönt. Kan behövas inför hösten/vinterns stora Trainz-aktiviteter.
PS Läste först nu tråden om Spyfrogs elledning i Download-delen. Där finns kritik som förhoppningsvis är av konstruktiv art. Ser fram emot en ny version av kraftledningen där felen är avhjälpta. DS