Citat:
Ursprungligen postat av Bern
Den blir till att börja med för privat bruk, men om det visar sig att jag och min polare vill köra MP så faller mycket svenskt mtrl på en gång.
Så med det i bakhuvudet så blir det som det blir med vad man använder.
Varför lägga ner många timmars jobb på en rutt med saker som då kanske inte funkar i MP i ts12 som du får göra om utifall man plötsligt bestämmer att man vill köra mp på just den rutten.
Vad jag vet har jag aldrig sagt att jag inte har läst att det ska läggas upp dittan eller dattan på DLS..så den diskussionen kan vi lägga ner direkt.
Nuvarande ägare till Auran har kanske valt en synnerligen idiotisk lösning på MP i ts12, men det får vi leva med men det är som det är.
Men efterlyser fortfarande att det i DL sektionen underlättar om det i topicen står vad objektet..banan eller annat är byggt i för version.
|
Det jag gör idag gör jag för nuvarande versioner av Trainz. Jag jobbar med skript, och jag använder den senaste tekniken. F.n. så inkluderar det även TS12.
När det gäller MP så har jag hela tiden med det i tankarna, framför allt när det gäller tågklareraren och autopiloten. Alla mina objekt fungerar för MP. Men sen om jag kommer att ladda upp dom till DLS, är en annan historia.
EDIT: Ny tråd (flyttade inlägg) som handlar om
Svenska objekt och Multiplayer.