Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-25, 19:03   #23
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av avslutat_konto Visa inlägg
Tack

Tyvärr så jobbar man allt för mycket nu och det gör att jag inte har tid för våran svenska metod att vi ska fundera på saken en vecka eller flera
Jag bokar upp ett möte med Helena på JVM Gävle så fort som möjligt, sen jobbar jag utifrån vad vi nu kommer överens om på detta möte.

Hur man nu än vrider och vänder på det hela så ger det mig fler ideer
Totte med sin otroliga rutt, borde ju då liksom köras på x2! an istället för VHJ, ska se om jag får tag på Magnus som är skapare av VHJ, men känner jag honom rätt så är det klart att vi ska byta till Trollhättan på x2´an.

Ian du ger mig ännu mer idéer, jag vet att du med många gillar smalspår, och vad passar bättre än det pågående DONJ, helt underbart
Återkommer med vart det hela tar vägen..
Liten detalj i sammanhanget... Magnus har ingen "rätt" eller ens talan om vilken rutt som ska finnas i X2-simulatorn. Simulatorn ägs och drivs av järnvägsmuseet.

Själv tycker jag den "svenska modellen" att driva projekt är "ganska bra". Det är inte så tokigt att tänka igenom saker innan man börjar rusa åt nått håll... brukar bli bättre i slutänden då. Brukar även bli lite lättare att attrahera eventuella samarbetspartnerns/inbjudningar om det finns lite struktur i ett sånt projekt.

Men det är ju bara vad jag tycker förståss.

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se

Senast redigerad av Mazz den 2011-09-25 klockan 19:04.
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat