Ämne: Volvo PV56
Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-20, 18:00   #6
lan
Veteran
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Instämmer att det är lite overkill på ett sceneryobjekt. Men jag var bara tvungen att fråga, då jag vill ha dom andra två varianterna också. En utan blinkers och en som blinkar åt höger.

Blir väl till att klona, rätt omgående och lägga upp dom snarast i dina trådar. Annars är risken att alla börjar klona dom och ingen lägger upp dom för nedladdning. Sen står vi här, med samma PV56:a med 10-15 olika kuidnr. för samma objekt. Inte bra.
OK Bengan,
det går att göra en enda PV56 för alla varianter om man bygger på samma sätt som Dressinen. DVS. man har en texturegroup och alla delar som lösa mesher som man väljer i propertyrutan. Men det är ett bautajobb att få allt på plats, t.ex. skriptet. Dessutom jobbar Jay med massa småstexturer och då blir det ännu svårare. Men vill du göra det så fixar jag gärna alla mesher. Jag har inte tid med det just nu!
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu   Svara med citat