Ämne: Bensland
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-07, 21:32   #11
benkegbg
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
Standard Nu har det hänt igen !!!

Nu har det hänt igen. En upprepning av ett tidigare mönster. Börjar nu tröttna på eländet.
Av någon obegriplig anledning (om det nu överhuvudtaget finns någon...) så klipper programmet om all räls till och drar om det efter eget behag till något obegripligt streckmönster. Rälsen går kors och tvärs över hela landet. Drar med sig stolpar och annat elände. JÄTTEjobbigt att återställa. Jag vet för jag har råkat ut för detta flera gånger tidigare.

Provade att se vad AUTOSAVE hade sparat - men det var likadant där. Provade att radera och ladda in en sparad CDP-fil. Men fick error om att banan(troligen grundkartan) saknades.
Så det är lika bra att inse fakta. Jag får nog låta president Ben styra över en lite mindre republik.

Bilderna visar en satellitbild över en del av landet. Som ni ser går rälsen kors och tvärs överallt. En annan bild visar lite mer i detalj där landskapet är genomskinligt.

Benslands flagga är halad. Presidenten är avsatt. Han har gått i landsflykt och skall enligt vad jag hört prova på att bygga en ny bana - men en mycket liten sådan.

Benslands-projektet gick över styr. Det var kanske för myckte för datorn eller för presidenten - vilket som.
Många hälsningar och en tidig önskan om en God Jul och ett Gott Nytt År, där jag tar i med nya tag.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Kraschad.jpg (50.3 KB, 263 visningar)
Filtyp: jpg Kraschad2.jpg (132.6 KB, 264 visningar)