Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-09, 18:27   #5601
benkegbg
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av baloo406 Visa inlägg
..................
Måste säga att Ts12 är en positiv överraskning (ta i trä). Min dator gillar den mycket bättre. Sen jag förde över banan till denna versionen av trainz. Nu kan jag köra det med allting på fullt. Och det här med layers var en trevlig överraskning. Mycket enklare att göra miljöer.
Dock har jag fått byta ut en del av grönsakerna i det. Mycket som ser bra i 9:an ser korkat ut i 12:an. Ni kan nog se vad jag menar på dom sista 2 bilderna.
..............
Trevlig Baloo406 att du har glädje av TS12. Apropå träd och annat så undviker jag Speed Tree i 12-an (och 10-an) för de ser så grova och konstiga ut. Tacka vet jag Pofig's grönsaker. Det är träd med detaljerade löv och barr som inte ruskar på sig såsom Speed Tree gör utan svajar lite i vinden.
Tyvärr har jag ingen länk att bjuda på. Den sida som jag laddade ner alla fantastiska sakerna från har upphört. Har allt sparat i en mapp så möjlighet finns att dela med sig - men upphovsrätten sätter stopp. Du kan alltid prova att söka på "Download Pofig Trainz" eller något sådant på Google eller DLS.
Hälsningar
Bifogade bilder
Filtyp: jpg benkegbg_20120109_0001.jpg (93.9 KB, 329 visningar)