Citat:
Ursprungligen postat av Totte
Hej igen!
Hittar ingen lösning! När jag startar aktivitet i Herrljunga så släcks spelet. 
Visst är jag expert, men kan inte trots allt, lösa problemet. Har hållit på i två hela dagar. 
|
Elände.
Försök att isolera problemet. prova olika sträckor/spår/fordon och gör noteringar. försök på det sättet komma fram till vilken del som det handlar om. Kan du lägga på en tidigare version och göra aktiviteter där på samma sätt? Om ja, lägg på en ännu äldre version. ja, lite glada råd på vägen, vet inte om dom hjälper, men du har mitt fulla stöd!
Du kan också köra en rebuild. Ja, du hörde rätt. Men, först ska du spara undan ditt original, så du kan "härja fritt" i en kopia. Det kan vara så att rebuild snubblar och inte fullföljer och då stannar den ju i editorn. Notera koordinaterna, sen går du dit i editorn och undersöker om du hittar nått skumt eller misstänkt. Röda stolpar kan ju vara ett känsligt kapitel.
Nästa variant är att du plockar bort saker. ja, åter igen på en kopia och ej rebuild-förstörd. Enbart för att försöka finna den felande komponenten, vad det nu kan vara. du kan härja fritt nu, det är bara en felsökningskopia. Skulle du hitta felet, notera det och ta bort den versionen. kopiera över en ny från originalet och gå direkt på det fel du hade hittat. Då bör det hoppa igång om det inte är en kombination av fel.
hoppas det löser sig!
EDIT:
Förresten, vad är det sker? Vad kan du göra och när exakt smäller det?