Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-30, 19:23   #180
lan
Veteran

Reg.datum: Nov 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Usch, detta tar emot, att komma med kritik på dessa tjusiga vagnar. Men då Korven är en pedant i sina byggen och troligen vill ha dom helt perfekta. Så får jag väl komma med denna upplysning, fast det tar emot.

Upptäckte precis, att hjulen är lite bredare på CC2, C3d, e & g. Än vad dom är på boggievagnarna. Kollade även igenom dom andra vagnarna och det är samma sak med F1, N3 & NN3. G-finkorna OK och likaså Jacob + boggievagnarna. Inte för att det syns direkt, om man nu inte närstuderar det hela.
Har just upptäckt samma sak! Varför inte Korvtiger använder betatestare vet jag inte men sånt här är ju som gjort att upptäckas av t.ex. Bengans örnblick! I och för sig skitsaker men jag vet att Korvtiger är perfektionist så han kommer säkert att rätta till detta framöver.

Jag vet också att efter denna kraftuttömning så behöver nog korvtiger gå i ide ett tag, om nu tigrar går i ide, det kanske bara är björnar

Detta är typisk för oss byggare, vi blir "hemblinda". Otaliga gånger har korvtiger upptäckt sånt här på mina lok och vagnar men på sina egna alster har man så mycket annat att tänka på att han kanske glömmer småsakerna.

Men förbaskat fina vagnar är det!!!

"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu   Svara med citat