Citat:
Ursprungligen postat av lan
Den senaste låga aktiviteten på Trainz Forum gör mig, och fler, orolig för Trainz framtid och överlevnad i Sverige.
Vi är några som försökt hålla detta forum igång, men det går så trögt att vi snart kommer att hoppa av. Det är trist men om inte lite respons kommer på allt jättearbete vi lägger ned så blir det så.
Detta är kanske en naturlig utveckling? STW slocknade och nu håller STL på att slockna också! Vad kommer efter detta?
|
Ja, vi har diskuterat STL sinsemellan och nu lägger vi ner vår verksamhet. Personligen har jag trampat luft den senaste tiden, med nästan obefintlig respons. Mycket av mina/våra skript (nästa generation) ligger klara, men dom kommer inte att ges ut förrän jag kan se en förändring i samarbetet. Då menar jag samarbete mellan oss och övriga forum medlemmar. Vi inom STL har fortfarande mycket outgivet på hyllan, men jag känner att jag måste ha en paus nu och själv börja använda vårt material. Jag hade hoppats på en ny svensk bana för nya spännande scenarier, om bara STL kunde bidra med förutsättningarna. Men så blev det inte.