Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-23, 05:40   #90
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
Ekan, sånt får bara inte hända!!!! Alla dina ovärdeliga saker FÅR inte försvinna!!! Ring 112 eller sjöräddningen eller vad f-n som helst men återskapa det du gjort! Annars går en ovärdelig skatt till botten som Titanic.

Med mitt djupa deltagande i sorgearbetet:
Lennart, tack för dina tröstande ord.
Jaa, just nu känns det segt, när man inte vet om hela räddningsoperationen är förjäves i slutändan, eller inte.
Får väl hoppas om inte annat att Marcus har kvar allt material jag har skickat på T23 & T43-loken till att börja med (T44-loken hade jag dock räddat på "hemlig ort", så dom kan man släppa i uppdaterde versioner i alla fall).
Men det är ju så MYCKET annat oxå, bl.a en drös mer eller mindre färdiga ommålningar på dina ånglok, vädrade rälsbussar, X5/8, X7 i äkta "Lysekils-vädring", och hinkvis med vagnar å lok av alla de slag, och en massa annat som man har dragit på, som skulle ha laddats upp med tiden, för att inte tala om nästan 4 års byggande på min egen "lilla" rutt .
Men det är bara att be till högre makter, och hoppas att det går vägen.

PS. 25% räddat?? hittills, är tvungen att ta hash-mapparna en och en, annars låser sej hela sk*ten mitt vad det är, och jag blir tvungen att "rycka ur sladden" för att kunna starta om, och jag vet inte hur många sådana omstarter krasch-diskarna pallar, innan dom stendör.
Dessutom har det krävts ett antal "chkdsk"-körningar för att överhuvudtaget få liv i dom, och varje gång försvinner det X antal MB, så det är ett nervöst jobb kan man lungt säga.