... det där försöket med Community Ware både började och slutade väl med Rc-loket. Det var väl ett sätt att försöka få in lite sponsoringpengar för att fortsätta utveckla men det insomnade väl i sin linda !? Men OK, det är ett snyggt bygge även om hytten är lite "Out of date". Men med tanke på kostnaden är det väl fortfarande värt priset !? Jag har det men jag har ingen "presentabel" miljö att göra screenshots i, men jag tror Ekan har det om dennne "produktivitetsfantom" har tid ?
För övrigt är jag starkt emot "PayWare"-principen även om man i god gammal kommunistisk anda kallar den "Community Ware". "Freeware" är mycket roligare, gratis och stimulerar tillväxten ! Om sen alla duktiga konstruktörer kunde sluta revirmärka sina alster, i tron att dom är "jordens salt" så skulle mångfalden av objekt till Trainz och andra simulatorer öka tusenfalt !!!!!!!!
Att försöka kontakta en "gammal avsomnad" konstruktör och försöka få dennes tillstånd att vidareutveckla hans ofta utmärkta, men föråldrande kreationer, är som att leta vatten i öknen!
Detta var dagens utgjutelse över sakers tillstånd