Visa ett inlägg
Gammal 2003-01-09, 12:55   #168
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Ja, 3D-byggarna som står värd för modellerna som målas om har tyvärr blivit en bortglömd skara vad gäller pris, det har jag insett för sent för att det skulle kunna komma med i den här tävlingen.

Ja, vilket bidrag som vann, det kommer man kunna diskutera hur mycke eller lite som helst. En tävling är en tävling, och det är juryn som fäller avgörandet. Det har varit 4 personer som i enskilt rum har gjort sina egna HÖGST PERSONLIGA slutsatser, utan påverkan alls från sina jurykamrater. Alla har haft tillgång under sin tid som man gjorde sitt val till den här tråden, och har hoppat fram o tillbaka i tråden och grunnat o grunnat. Juryn är avsiktligt vald så att det inte bara är tågnördar som är med och väljer, utan från andra samhällsgrupper likaväl. Lika många kvinnliga som manliga i juryn. Det vi nu ser är resultatet av deras röstningar.

Att jag gjorde en utdragen presentation var ett resultat av att jag upplevde det som positivt vid förra tävlingen.

Om jag kommer göra nya tävlingar? Nej, aldrig mer i det här forumet. Hade inte i min vildaste fantasi trott att ett tävlingsresultat framtaget med så stor seriösitet som är möjligt skulle ifrågasättas på det här sättet.

/Mats A

LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14
Mazz besöker forumet just nu