Visa ett inlägg
Gammal 2003-01-11, 20:27   #6
leoj
Medlem

Reg.datum: Sep 2002
Standard

Citat:
quote:
En annan sak som jag också retade mig på var slaget på den där ön där japanderna anfaller, ön som kommer som tredje då man spelar campaign. Enligt en film som jag såg på internet skulle kriget där var väldigt maffigt och stort och häftigt med massor av soldater. Men hur var det i verkligheten?..Jo ett trist tråkigt slag där ingenting hände helt utan action några få landstignings båtar kom iland och ut ur dom steg en soldat och det var allt. Pluss några pansarvagnar. I filmen var det massor av soldater som krigade och sköt. Hur gör man så att det blir så? och sedan det har med ljudet inte en enda effekt under hela kriget som tyder på att det är krig. om spelet är så här skit så ångrar jag verkligen att jag köpte det.

har mp-demot, med denna bana...jag vet, det blir lite konstigt, men du som har hela kan spela oline mot 63!! andra spelare. på detmot är det bara 31 man kan spöa skiten ur...

/Leoj

ps. gå in på www.gamespyarcade.com och lagga ner GameSpy arcade, som är en...svårt att beslriva, men man kan spela det flesta spel där, även demos .ds

leoj besöker inte forumet just nu