Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-27, 23:41   #9
Pursche
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via MSN till Pursche
Standard

Riktigt roligt var det. Följande hände:

Jag fick äran att vara Dispatcher. jag såg bara två tåg på displayen och visste inte riktigt var alla var men det ordnade sig. Det första jag gjorde att skicka iväg ett tåg åt fel håll i Mojave men följd att han skulle backa tillbaks in så jag kunde lägga om växlarna. Av någon anledning så gick det första av hans lok sönder, det slutade dra eller något sådant så vi fick aldrig in tåget igen. Jag tänkte ta ett hjälplok till hjälp för att dra in det men det fanns inga tåg i området..

Ett tåg som lämnade Barstow fick varmgångslarm på axel 396 eller något sådant så tåget fick stanna på nästa station och laga kontrollera och laga felet.

Jag simulerade två signaler som inte gick att få till grönt och skickade då tågen mot stopp.

En gång så slog multiplayer ifrån och vi fick alla joina igen (host dog) Dock så fanns alla tågen på samma plats när vi kom tillbaks men de stod stilla. Tummen upp,

I slutet så växlade ett tåg på stationer, jag tittade på (gammal och trött som man är) och ett tåg kom inrullande på Mojave för att stanna och slå igen för inatt.

på det hela taget en riktig rolig kväll. Dock så kan man köra på bara en del av banan när man är mindre än 5 st online. Det skall bli roligt den dagen vi kan logga på 20 tåg på banan. Då kan det hända saker.

God natt, vi gör om detta kanske redan imorgon kväll.