Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-01, 00:08   #23
Erafjel
Medlem

Reg.datum: Jul 2012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spyfrog Visa inlägg
Apropå dålig respons - det är väl ungefär lika dåligt nu som alltid? Inte många som kommenterar mina trådar heller tyvärr.
spyfrog, lAn - och ekankal, bjornl, korvtiger m.fl. mästerbyggare!

Jag har inte varit så länge på forumet, men jag är djupt imponerad av det som hunnit komma från er under den tiden! Varje ny stuga, lok, vagn, bro, m.m. m.m. är en fröjd att titta på, och jag är övertygad om att jag delar detta nöje med ett stort antal andra "tysta" beundrare på forumet. Något annat vore märkligt med tanke på kvaliteten på det ni åstadkommer. Det vittnar om en noggrannhet och en passion som är beundransvärd.

Själv bygger jag nu tyska landskap, så där passar inte riktigt skånska hus och NOHAB-motorvagnar in. Därför blir det heller inte så många av kreationerna som jag laddar ner och granskar närmare. Men era byggen har fått mig att besluta att nästa bana, ja, den måste ju bara bli svensk... Och en och annan Järle brücke ska nog smusslas in bland de tyska dalgångarna...!

Så tro inte att ert idoga arbete inte uppskattas, bara för att vi är tröga med att kommentera!!! Vi finns här och beundrar er!!
Erafjel besöker inte forumet just nu   Svara med citat