Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-06, 12:04   #1
Nils Blid
Medlem

Reg.datum: Dec 2009
Standard Cab-banan adjö!

Sedan Svensk cab-bana drabbats av 7 (!) obsolete objekt tvingas jag dra in den från Forum/Trainz/Downloads. Flera av objekten kan ersättas, men med två undantag:

Den viktiga fällbron över Dalslands kanal blev obsolete i dag. Ersättare finns inte. Utan bron blir det ett dopp i kalla vattnet. Banan går inte att trafikera fullt ut.

Informationsskylt V 2 är utslagen till följd av att lutningssignalerna gjorts obsolete – hur underligt det än låter. Skylten ger besked om när det är dags att bromsa inför hastighetsbegränsning eller hållplats. Den är nödvändig.

Hållplatsen NZR Shelter Shed har varit borta några dagar men har i dag återkommit som obsolete. Den kan dock ersättas.

Banan började att byggas i 2006 för att sedan transformeras över till 2009 och slutligen 2010. Den kommer nu att användas för privat bruk. Jag kommer nu be att administratören dra bort banan från Downloads.

Cab-banan är så vitt jag vet den enda kompletta nedladdningsbara banan i Forum/Trainz. Den tackar nu för sig och leds in på ett stickspår.

Nisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu  
Svara med citat