Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-06, 15:03   #5
spyfrog
Medlem

Reg.datum: Feb 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nils Blid Visa inlägg
Ekan: Helt rätt, hållplatsen finns. Jag hade den obsolete i Content, tog bort den och gick in i DLS. Där tog jag ner den men fick svaret att "Trainz vägrar att lägga in den i mappen". Gick in i dag sedan jag tagit bort det klonade objektet. Tog ner hållplatsen igen. Efter ett bra tag så återkom det klonade objaktet.

Nisse
Det låter milt sagt underligt. Begriper inte hur det kan ske. Har du klonat detta objekt någon gång? Eller har det klonat sig själv på något underligt sätt? Och hur sjutton kunde det komma tillbaka?
Låter jättekonstigt. Du har inget virus eller något på datorn? Vad är det för OS?

Citat:
Ursprungligen postat av Nils Blid Visa inlägg
Det råkar händelsevis inte vara så att N3v upptäckt att jag inte har en s k Ticket?
Nisse
Detta skall inte påverka någonting. Om något så borde det göra det svårare att få ett objekt obsolete eftersom det ju tar längre tid att ladda ner något från DLS.

Hela historien är väldigt underlig skulle jag vilja säga. Någon som har en gissning på vad det kan vara som händer hos Nils och är det någon annan som är drabbad av samma problem??
spyfrog besöker inte forumet just nu   Svara med citat