Citat:
Ursprungligen postat av Micke.L
Men jag blir lite irriterad, för jag har redan köpt London - Brighton för typ 200kr, och ska jag nu behöva betala fullt pris för att få de andra rutterna också? Det känns ganska dåligt..
|
Ingen som tvingar dig att köpa någonting och €22.49 (som var priset om man förbeställde) är fortfarande lågt även om man redan hade någon av rutterna.
Tittar man på vad rutterna kostar var för sig så blir det London - Brighton €29.99, NEC €29.99, Isle of Wight €22.99 och Sherman Hill finns inte ännu men kommer väl kosta liknande.
Då är inte €24.99 som Train Simulator 2013 kostar idag någonting att klaga på.
Själv hade jag NEC sedan tidigare men det hindrar inte mig från att lägga den slanten för att få de andra rutterna och rullande materialet.
Visst, det är inte så roligt att spendera pengar för att sedan upptäcka att man kunde köpt saken lite billigare någon annan stans.
Men ofta är det som så att om man väntar så kommer saker att bli billigare och det gäller särskilt datorprylar och program.
Första versionen av Rail Simulator kostar nog inte många kronor idag om man lyckas hitta en kopia.
/æ