@Marcus, främst men inte exklusivt
Nåväl, då kanske det egentligen är bäst att återställa någon form av balans på detta projekt innan gapet mellan versionerna vidgas ännu mer?
Sen att bägge versionerna skulle kunna följas åt helt och hållet ända från början kan jag knappast tro att någon var tillräckligt naiv för att tro. Båda simulatorerna har stora skillnader och vissa funktioner som funkar bra i den ena kan vara svåra att implementera i den andra.
De flesta som gör material till simulatorer gör detta för att det är kul och kul betyder i de flesta fall att peta i något man själv hittat på att och att försöka få någon ordning på någon annans "dynga" är sällan lika inspirerande. Modellberedning är också den drygaste och minst tillfredsställande delen av ett projekt (näst efter uvw-unwrapping såklart). Kombination då av att göra beredningen på någon annans grejer gör då såklart att jag har full förståelse över varför ingen tagit tag och fått över RW-förbättringarna till trainz.
Appropå att få ordning på andras dynga så har jag en massa källfiler från projekt som troligtvis aldrig blir klara, om det är någon som vill förbarma sig över något är det bara att höra av sig.