Ämne: Ruttsläpp
Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-03, 00:42   #7
Marcus Gustavsson
Tidigare v10

Reg.datum: Nov 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gubben50 Visa inlägg
Då tycker jag man ska testa så det fungera innan man lägger upp det för nerladdning , det ungefär om man har köpt 1 liter mjölk i en affär under sommaren och åker runt en stund i värmen och mjölken är sur när du kommer hem vem ska man skylla på då ?

/John
Spelar ingen roll hur mycket du testar något, det kan jag säga dig redan nu, för du kommer alltid råka ut för att det finns situationer där sakerna ändå inte fungerar som det ska, till exempel, du kombinerar ett signalpack med signaler som inte är gjorda för att passa med några andra, så stör dom ut varandra.

Beta-testning fungerar bara till en viss gräns, men förr eller senare måste man släppa sakerna, först när allmänheten fått tillgång till sakerna kan alla fel hittas.

Och framför allt så ska faktiskt dom som lägger ner all tid och möda på att göra scenery, lok, vagnar, allt som gör det möjligt för folk att nyttja simulator, dom ska ha det tillkännagivande dom förtjänar.

Men ska jag ladda upp något, och sedan i sin tur så laddar 20 stycken andra upp samma sak på olika sidor, då kommer det vara omöjligt att ha reda på vem som är ansvarig för att se till att det fungerar när det väl krånglar.
Sedan kommer inte heller upphovsinnehavaren att få det tillkännagivande som dom förtjänar.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat