Jag är för ett sådant storpack med svenska grejor och är villig att låta mina saker vara med.
Att jag föreslog banbyggarna var för att de redan är kända samt att detta forums server har begränsningar på hur stora filerna får vara.
Har jag inte laddat upp något på länge så det kanske inte är något problem längre och då kan det lika gärna ligga här.
Fast man vill också kunna plocka bort äldre varianter av filerna och det vill jag minnas är lite problematisk här i forumet.
Är inlägget för gammalt går det inte längre att redigera och då när folk går in i tråden för att ladda ned paketet är det risk de tar första inlägget som då innehåller den äldsta (sämsta) versionen.
Annars har jag ingen större synpunkt på var detta paket ska höra hemma.
Att lobba hos Steam för att få automatiska nedladdningar tror jag är ganska så poänglöst.
Ett sådant storpack skulle lösa de flesta om inte alla problem med rutter och objekt.
Kanske inte alla objektskapare som vill vara med men det skulle ju vara frivilligt naturligtvis.
Finns ju en del saker i Downloads redan nu som skulle kunna bli en bra grundplåt, särskilt om News ger okej på att inkludera hans svenska saker också.
/æ
|