Citat:
Ursprungligen postat av lan
men att svära och gapa hjälper föga!
Jag har försökt hjälpa till med X31 men det är tydligen ine uppskattat, så nu får du klara dig på egen hand, som vi andra 
|
Ber så mycket om ursäkt om du tog illa vid, självklart uppskattar jag ditt arbete med öresundståget, skulle bara vilja ha det i orginalfärgerna, men annars så duger det, vore trevligt med en riktig hytt eller ialla fall en knapp där man kan öppna dörrarna från hytten, det är det jag tycker mest om från c20n. Men man får ju ta det man har. En sak jag inte tycker om är den orangea färgen på insidan, mycket jobbig att titta på.
Det jag menade med sketchup modellen var att det skulle väl gå att göra, inte att någon skulle göra det, finns intresset och någon vill göra det så får de göra det, men själv bryr jag mig inte längre.
Men om du lan skulle kunna tänka dig att uppdatera tåget någon gång så har jag förslag på förbättringar:
- byta ut orangea färgen inuti mot vit.
- ha även en version med öresundstågs färger
- ha en "tröskel" under alla dörrarna och inte bara på låggolvsvagnen
- ha dörrarna öppna längre
Hoppas som sagt att du inte tog för illa upp och tycker att du ska veta att jag uppskattar din x31a mycket även om det vore trevligt med en mer c20 lik variant, men man kan ju inte få allt i världen eller hur!