Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-08, 00:25   #3
rac_hammer
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2009
Ort: göteborg
Inlägg: 1 372
Skicka ett meddelande via MSN till rac_hammer
Standard

Jag håller med om att det är tråkigt att ekan försvinner ... Han är en mycket skicklig skapare som jag alltid sett upp till och försökt nå upp till i mitt texturerande ... Vet att jag inte alltid kunnat leverera jätte mycket men har iaf försökt bidra med saker i download sektionen och även med bilder ...håller med om att många kan bättre än de gör ... Det kostar inte så många minuter att ta en bild på ett nytt lok eller vad det nu må vara på sin bana tex och lägga upp i screenshot tråden ... Det e de bästa berömm man kan få i mitt tycke att folk gillar det man gör och använder det man lägger tid på att skapa ... Jag har lite grejer som kommer snart i download tråden det är mitt sätt att bidra... På senaste tid har det blivit en viss uppgång i aktivitet här på forumet ... Men bättre kan det bli och bättre ska det bli! Eller va säger ni? alla kan inte texturera eller skapa modeller men alla kan ta en bild eller skriva några rader här på forumet hoppas för egen del att inte Ekan ger upp hoppet du vore mycket saknad om det sker!
rac_hammer besöker inte forumet just nu   Svara med citat