Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-08, 14:13   #8
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
Hej!
Många här har svackor, man tappar lusten ibland.
Det är mycket fegt att lämna forumet för alltid och gå över till annat forum utomlands tycker jag.
Vart ska jag ta vägen om forumet läggs ner? Inte till utomlands p.g.a. språket.
Låt svenskt tåg leva istället och ha kvar forumet!
Vad snackar du om, FEGT, vad är det för skitsnack???

Säg så här, om ingen hade brytt sej om din Trollhättan rutt efter låt säga några månader/år efter att du hade börjat bygga den, och sen slutat att kommentera och visa något intresse för den.
Hur roligt och inspirerande tycker du att det skulle ha varit att fortsätta med den då?????????????

Och låt säga att du sen skulle ha presenterat och visat bygget på ett annat forum istället (norskt, eller vilket som helst), och där fick du istället stående ovationer för ditt bygge, menar du på allvar att det skulle vara fegt av dej att "gå över" till det forumet istället ??????????
Du som till och med räknar inlägg, och postar kommenterarer (som gäller dina egna inlägg) som: "XX antal har läst det här, men inga kommentarer??", snacka om att villja ha uppmärksamhet.

Och om du syfter på mej mej när det gäller att LÄMMNA FORUMET, så får du börja läsa igenom mina inlägg ORDENTLIGT, vart står det att jag DEFINITIVT ska lämmna forumet???????

Om jag sen huvudsakligen kommer att vara aktiv på andra forum utomlands är väl helt å hållet min ensak (för där får jag en helt annan sort respons), det har inte ett j*vla dugg med feghet att göra .

Och angående språket, vet du inte vad exempelvis Google Translate är????????

Senast redigerad av ekankal den 2013-02-08 klockan 14:28.
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat