Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-08, 15:47   #10
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rac_hammer Visa inlägg
Såså vi kollar nog alla runt på olika forum och skriver på olika med det är inget fel i det och vad svenska forumet gäller så tycker iaf jag att vi ska fortsätta kämpa för det
Jag förstår vad ekan menar har själv kännt det ibland... Men jag hoppas och tror inte att han/du ekan försvinner helt men förstår om du lägger mer tid på amerikanskt än svenskt en tid du kanske får återfall då och då iaf och släpper lite verk här med
Ekan gör det du brinner för helt enkelt både här och där
Tack hammarn'.
Risken för återfall är stor, men ska jag vara ärlig, så har jag aldrig haft en tanke på att helt lämmna forumet (och det har jag aldrig sagt heller).
Sen att intresset för amerikanskt för tillfället brinner högst av olika anledningar förnekar jag inte, men som jag har sagt i ett inlägg tidigare någonstans (minns inte vart bara), så ligger svenska tåg mej närmast om hjärtat, och kommer alltid att göra.

Dessutom kan jag meddela att min "feghet" att vara aktiv på div. olika utländska forum (bl.a N3V/Auran, där jag oxå har varit "feg" nog att börja slå på trumman, och annonsera för vårat Svenska 3D-tåg forum lite här å där), har visat sej lönsamt, nu har t.o.m dom "stora grabbarna" börjat uppmärksamma oss i div. inlägg (alla mycket positiva dessutom), och även börjat hitta, och visa bilder på bl.a svenska ånglok, t.o.m så är det en holländare som vart så impad över Lennarts T41;a med Åssbon som ränner runt å stänger luckor, att han har postat en egen tråd på N3V,s forum (med länk till det här forumet) för att göra folk uppmärksamma på det.

Så du ser TOTTE, att vara feg som du tycker, behöver inte leda till att det här forumet ska dö ut, jag försöker att dra mitt strå till stacken ändå, oavsett hur aktiv jag är här.

Senast redigerad av ekankal den 2013-02-08 klockan 16:00.
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat