Citat:
Ursprungligen postat av lan
... var nödvändiga på ånglok och är kanske nödvändiga på Forummedlemmar också!? Jag tänker ibland som Ekan när responsen utblir och skriver något överilat. Jag tycker Trainz är så kul och stimulerande att jag inte kan sluta med det. Vi "gamla gnällspikar" som varit med i över 10 år kan ibland gå till överdrift när responsen uteblir, men det brukar gå över.
Sen tänker jag på alla nya medlemmar, som väl får "skrämselhicka" när dom ser våra gnälliga inlägg. Jag har idag lovat mig själv att sluta med sådant. Jag skall försöka bättra mig när det gäller att berömma och kommentera andras byggen, bilder och inlägg! Vi måste ju tänka positivt istället för att gnälla!
Känsloutbrott skall jag försöka begränsa till när jag bygger saker (då jag svär och lever rövare när det inte går som jag vill).
Svenska 3D Tåg fyller en viktig uppgift både här hemma och utomlands!
Låt oss gemensamt värna om att det skall finnas kvar.
Nu kör vi vidare  !!!!!!
|
Hallå där LAn! Jag har inte sett några gnälliga inlägg, Dina brukar vara faktagrundade. Och fakta är viktigt, Vad jag läst och förstått har Ekan - denne hjälpsamme medlem - aldrig skrivit ut tankar om att hoppa av. Der är andra som har gjort det.
Vi hörs, Ekan.
I övrigt; läs och lev enligt sista meningen i LAn inlägg ovan.
Nisse