Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-09, 03:31   #20
andreas_92
Medlem

Reg.datum: Apr 2008
Skicka ett meddelande via MSN till andreas_92 Skicka ett meddelande via Yahoo till andreas_92 Skicka ett meddelande via Skype™ till andreas_92
Standard

Jag tycker verkligen vi ska ha kvar detta forum! Vi får jobba mot att forumet blir mera aktivt, att fler visar upp vad det sysslar med i Trainz.
Tråkigt om om några känner att den/de vill lämna forumet. Hoppas ni väljer stanna! Det vore tråkigt annars.

Jag försöker bidra med vad jag kan till forumet. Just nu är det ruttbygg som gäller för mig. Jag började ju lite med 3D-design för nåt år sedan, kanske skulle jag ta och öppna Blender igen..

Senaste tiden har jag inte varit jätteaktiv här, genom inlägg, men jag har loggat in ofta och tittat till Trainz-delen! Jag är ibland dålig på att skriva inlägg och tacka för grejer jag får ta del av. Men jag uppskattar det ni "objektskapare" gör och jag får se till att jag blir bättre på att skriva tack för allt det jag får ta det av. Också bli bättre på att skriva beröm till alla duktiga rutt-byggare vi har här.

Jag har inte sagt så mycket vad jag bygger på heller. Men nu, ska jag visa upp mina två aktiva rutt projekt som jag har just nu. Jag har ju inte visat så mycket bilder från dessa, men dags för ändring. Håll utkik!

www.fleischmann.de
andreas_92 besöker inte forumet just nu   Svara med citat