Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-09, 13:22   #25
Marcus Gustavsson
Tidigare v10

Reg.datum: Nov 2005
Standard

Min syn på det hela..
Majoriteten av oss som bygger är inte ute efter rövslickeri eller kommentarer om att det ser bra ut.
Personligen så vill jag se relevanta inlägg som för något nytt till bordet, om modellen ser bra ut eller inte är jag fullt kapabel till att avgöra själv och släppee ibre vidare något som inte är bra.
Hela poängen är att 99% av den diskussion som förs med oss, oavsett om drt är pm eller en tråd, handlar om att folk vill att vi ska bygga saker på beställning.
Själv är jag jävligt less på just det och känner att det är en av sakerna som får mig att tappa intresset.
Och under årebs lopp har det försvunnit mycket folk på grund av osämja..
Både folk som blivit sura när dom blivit tillsagda och folk som bara tröttnat pä det eviga tjatet om "bygg det och bygg det"..
Så länge man inte har något att tillföra till en diskussion så behöver man inte heller delta enligt min mening, det finns många som deltar i det tysta.

Att jag valt att bygga tåg i 3D är bara en slump , och det är något jag gärna firtsätter med men folk måste börja inse att det är en lyx och inte en självklarhet att alla modeller släpps gratis då det nu för tiden krävs ett enormt arbete bakom modellerna i sig.
Personligen så har jag rätt lite nytta av 20 kommentarer som däger att modellen är snygg, kommentarerna jag har användning av är dom som påpekar detalj fel, annars hade jag inte visat upp något från första Början utan bara släppt när det var färdigt för det ultimata tillkännagivandet av ens arbete är när det används.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat