Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-09, 16:40   #26
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Jag får väl också hoppa in i tråden och komma med diverse dåliga ursäkter. Är nog väldigt dålig på, att komma med beröm i t.ex. screenshotstråden. Där det ena efter det andra, är så utsökta bilder, så att man i många fall skulle kunna tro att det är fotografier på riktigt. En av mina dåliga anledningar, till att beröm ges så sällan i den tråden. Är att det är ca: 6 300 svar i denna tråd snart, men hur många av dessa inlägg är visningar utav fina bilder. Gissar på ca: 500 inlägg, resten bara beröm. Skulle jag börja, att titta på alla fina bilder därifrån från första inlägget. Så vet i katten, om jag skulle orka gå igenom allting, från sida 1 till sidan 419 med mina inställningar. Vad jag menar, så dränker också lite (mycket) beröm allt det fina som finns i själva tråden.

Uppskattar annars allt. Bilder som visas och material som ges ut av diverse folk. Ja, ni får heta folk. Så slipper jag gå in på namn och riskera att råka utebliva någon.

Händer ibland, att man laddar ner något och inte skriver tack eller visar sin uppskattning direkt. För att man i sin iver, vill installera och kolla på objektet direkt och tänker, jag kommer med berömet senare. Sen glömmer man bort det hela eller tror, att man har gett beröm eller tackat för det hela.

Så även om beröm och tack, uteblir ibland. Så uppskattas allt som ni gör. För utan allt erat material, som har gjorts under alla år. Så hade Trainz varit stendött för mig, för det är svenska tåg och då speciellt ånga och bruntåg som ligger mig närmast hjärtat.

Något avhopp från Forumet, finns inte i mina tankar. Har älskat tåg sen barnsben och det får nog följa mig i graven.