Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-10, 09:51   #4
AlleDahlle
Medlem

Reg.datum: Jun 2012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pierre Visa inlägg
Om du hittat MSTS för 99kr, vad är det och tveka på? Visst är det en gammal tågsim, men det görs ju fortfarande en hel del till den.

Bärbar eller stationär dator???? Själv har jag ingen bärbar, men skulle jag ha en, så skulle den vara så enkel och liten som möjligt (bara för att kunna surfa/se film). Den bärbara du valt borde du kunna spela det mesta med på höga inställningar. Men du får både en stationär (med samma prestanda) och en enkel bärbar för samma pris. Och den stationära går enkelt att uppdatera (när/om det senare behövs!).
Finns det någon bana till msts med malmö-Kristianstad?

Grejen är ju den att jag ska ha en bärbar speldator. Jag har funderat på stationär också men jag har en viss förkärlek till bärbara, tycker om att kunna ta datorn från övervåningen till nedervåningen ock kunna sätta mig var jag vill och kunna spela, inte lika enkelt med en stationär. Sedan är det inte bara Railworks jag ska spela, det kommer nog bli en hel del GTA, Battlefield m.m
Men det jag mest undrade över är om jag kan spela railworks 2013 på högsta och det verkar jag kunna.
AlleDahlle besöker inte forumet just nu   Svara med citat