2013-03-10, 21:06
|
|
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
Ursprungligen postat av erwa
|
Hej
Hur skall man använda programmet ?
Översatt:
Här är ett litet verktyg jag skrev att förhoppningsvis rädda många människor tid. Den kombinerar ett ofta använt kommandofil för att ta bort gamla. Från Railworks installation i stället för den inbyggda "Rensa cache" alternativet PAK-filer.
Vad det gör också en del av samma parti operation också ta bort all BAK, BAK1 Etc filer som får skapas när några ändringar görs ett scenario eller när ändras i RW_Tools. Det gör att en ren automatisk drift.
Bara packa upp den i Railworks huvudkatalogen, och kör den när det behövs - ja offline också - som krävs.
VARNING vänligen se till att BAK-filer inte längre behövs, och att eventuella ändringar du har gjort är framgångsrik innan du använder det.
Jag tar inget ansvar för förlorade säkerhetskopior, så se till att du förstår vad det gör först.
Har lyckligtvis använt detta för ett par år utan problem, och jag är glad att kunna erbjuda den till alla som har användning för den.
Vad menar han ?
packa upp den i Railworks huvudkatalogen
Vilken "katalog" är det?
Skall filerna ligga i en mapp, eller lösa någonstans ?
EDIT2:
Jag lade mappen med verktyget i "Steam/SteamApps/common/RailWorks/UKTS_29859_Junk_Removal_Tool"
och klicade öppna som admin på filen "Junk Removal Tool"
Då kom detta fönster upp.
Har ju inte TS på C/:, så varför är C inblandat?

Senast redigerad av Hawk den 2013-03-11 klockan 00:40.
|
|
|