Jag läste det bara som ett konstaterande att du ville prova först. Finns inte mycket att kommentera i det.
Nu har jag kört en quickdrive till Carlisle med ett mjölktåg. Det inkluderade en påfyllning av vatten och rutten är riktigt fin. Man är verkligen på landet i början med enkelspår, semaforer osv osv. Från Drumford eller vad det hette så kom man ut på riktigt dubbelspår som gick ända till Carlisle och där fanns även några moderna ljussignaler som ersatt semaforerna. Det var en sträcka på dygt 130 miles om jag kommer ihåg rätt. Loket var spännande när jag nu vet hur man behåller trycket för att kunna köra långa sträckor. Quickdrive gjorde många tågmöten både med stillastående tåg och åkande på dubbelspåret. Jag hade dock grönt hela vägen, inte en enda röd signal så det kanske är något för Hawk att prova på
När jag kommer hem från USA och får lite tid över skall jag nog göra en liten linjebok på sträckorna för detta är tills vidare min favoritrutt. Det gäller nu att hitta på var alla industrier och annat är........