Troligen från din bana och att det är sådana objekt som du har använt vid ditt bygge.
Alla objekten med minustecken är sådana objekt som är inbyggt i Trainz, men detta betyder inte att samma objekt även är inbyggt i TS2012.
Dom med minustecken på din bild håller Build 1.3 som inbyggt i TS2010 och TS2012 hanterar bara Build 2.7 och uppåt (om jag minns rätt). Tredje sista på din bild är Tomas (chakz0r) Busstop SL renameable som håller Build 2.0 och som också är inbyggd i TS2010.
Förmodar att TS2012 inte vill installera dessa objekt för att Trainz-builden är för låg.
Prova och leta upp kuid efter kuid och ändra i configen så att lägsta Build på dessa objekt blir 2.7
För att inte påverka ditt TS2010 och ändra på dom inbyggda objekten.
Så skulle jag prova med att först klona objektet, sedan ändra Build till 2.7 och sedan spara som cdp-fil. Sedan skulle jag installera denna cdp-fil i TS2012 och sedan köra Open for Edit och där ändra kuidnr. När du klonade objektet, så fick objektet ditt kuidnr. Där skulle jag ändra tillbaka till original-kuiden för att se om det försvann ett objekt på din lista, så att det bara är 82 ? kvar. Sedan upprepa allt 82 gånger till.
Alternativ: Klona alla objekten så att dessa får dina kuidnummer och sedan ändra på alla objekten i configen för din Cab-bana där dom felande kuiderna finns. Nackdelen med det hela är då, att du har snott alla andras objekt och behöver söka en massa tillstånd för att kunna lägga upp dom klonade varianterna för nedladdning då du tänker släppa din Cab-bana.
Troligen gäller väl samma sak, om du nu skulle uppdatera deras objekt till ett högre Build.