Ämne: ?-tecken -???
Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-20, 11:02   #6
Nils Blid
Medlem

Reg.datum: Dec 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Nisse, hur många objekt har du på din Cab-bana i TS2010. Enligt din bild från TS2012, så innerhåller banan där 630 st totalt. Kan nästan sätta en tunna skit på att banan, innerhåller exakt lika många objekt i TS2010 som i TS2012. Så du ska nog inte ta bort dom objekten som du anser obefintliga i TS2012, utan leta reda på varje objekt i TS2010 och gör en cdp-fil av dom som du har frågetecken för. En sak är i alla fall säkert (tror jag) och det är att du inte har dessa 83 saker med ?-tecken installerat i TS2012.

Om dom nu skulle vara obefintliga som du skriver och inte ska vara med på banan. Då får du nog öppna upp configen för Cab-banan och gå igenom alla 630 objekten i kuid-table och plocka bort dom 83 felaktiga kuiderna som du bestämt hävdar är obefintliga och inte har någonting med din Cab-bana att göra, vilket jag ändå tror att dom har.
Efter en kortare timeout har jag tittat igen på det här problemet. Upptäckte nu att jag har 550 objekt 2010:ans kuid-table, medan jag har tilldelats 629 objekt i 2012.

Ett av de saknade objekten är Mercedes MB 220. Det har jag definitivt inte lagt in, varken i 2006, 09 och så vidare. Varför kan jag utveckla.

Att ta bort ett objekt ur configs kuid-table går tydligen inte, kan kopiera men inget annat. Går det att ta bort dem - i så fall är ju sommaren räddad...

Nisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu   Svara med citat