Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-31, 23:12   #20
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AlleDahlle Visa inlägg
Självklart väljer dem att prioritera det som säljer mest, så är det alltid. Jag skulle hellre se att folk slutar klagar på allt och alla. Visst hade det varit kul om fysiken hade varit bättre. Men om nu ni ska hacka ner på Hawk så gå och sätt er i ett riktigt lok så ska ni få se på fysik vars like ni aldrig skådat framför skärmen.
Vi hackar väl inte ner på Hawk mer än ha hackade på Jörgen?
Men om Hawk nu känner sig påhoppad så ber jag om ursäkt för detta.

Om man producerar en simulator så får man också se till att skapa en simulator, om man skapar det RSC håller på med nu för tiden så får man stryka ordet simulator från produktnamnet.

Problemet är inte att man prioriterar det som säljer, problemet är att man totalt ignorerar avsaknaden av fysik i "simulatorn", alla som har erfarenhet utav hur tåg beter sig i verkligheten är nog benägena att hålla med om att fysiken är långt ifrån korrekt, det är ingen simulator utan en sandlåda.

Alla hyllar dom för sin "fantastiska grafik" när grafiken i spelet inte alls är något att hänga i granen, och spelet är så gravt ooptimerat så det finns inte.

Som det är nu hade RSC klarat sig bättre om dom bestämt sig för att börja om på nytt i en grafik motor som faktiskt kan leverera bra kantutjämning och spelbar FPS.

Deras grafik är inget att hylla, för den är faktiskt fruktansvärt dåligt genomförd när man ser till dagens standard då det finns en total avsaknad utav fungerande kantutjämning, texturhanteringen är rätt dålig, ljuset är inte heller något att hänga i granen.
Listan kan göras lång, tyvärr blir den längre för varje uppdatering RSC kommer med.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat