Gjorde det bekvämt för mig och körde DEM-kartan i storleken 9000x9000 (9x9 mil) för att slippa räkna ut varje sidoförflyttning i höjd och sidled. Tog och markerade alla spårdragningar på kartan och lätt den spara 4 Baseboard från spåret. Så du får radera bort det, som du själv inte vill ha med.
Tyvärr, så var inte spårdragningen utmärkt på DEM-kartan över bibanan till Spångenäs. Men jag satte ut en extrapunkt där banan ungefär gick, så att dessa Baseboard förhoppningstvist kom med, om du nu själv vet ungefär hur spåren låg.
Den prickade spårdragningen är på nedlagd linje.
cdp-filen + 2 kartor, en utan spårdragningen ifylld och en med ifylld spårdragning ligger inpackat i rar-filen (ca:115MB) nedan hos MediaFire.
http://www.mediafire.com/?h8n9r9k96d8fa3o
EDIT: Kartan sträcker sig norrut upp en bit ovanför Överrum och Kisa. Söderut en bit nedanför Mörlunda och Virserum (Såg nu, att jag hade glömt att fylla i spårdel nere i höger hörn mot Oskarshamn, men denna bit är inte förbundet med den övriga spårdragningen på kartan i.a.f.) Västerut en bit bort om Kvillsfors som kan förbindas med den nerlagda dragningen mellan Järnforsen och Målilla. Sen en bit förbi Lönneberga och vidare förbi Mariannelund en bit, så att även Emil får vara med på ett hörn.
EDIT igen: Lagt till en nedkrymt bild på kartan bara för att du ska få en liten uppfattning om hur mycket annat som kom med. Västervik - Hultsfred är rödmarkerat och det ljusblåa är det extranät som hängde med. En hel del att radera, om man inte vill ha allt kvar.