Mycket snyggt!!!

Men, återigen lite kommentarer:
- Hyttdörrsräckena går för långt upp har jag noterat nu, ska inte gå så långt upp. Kolla på Bengans bilder, eller bilder jag länkat tidigare.
- Räckena på dem söderflyttade Dm2-loken ska inte vara gula.
- De moderniserade loken ska inte ha "slickepinnefästet" kvar.
- Det är något konstigt svart streck vid vänsterfönstret på LKAB-loket, se bifogad bild.
- Som Bengan sagt, lyktorna sticker ut för mycket på det bruna loket tycker även jag. Borde vara något i stil med det blåa. Egentligen ännu mer "intryckt" tycker jag det borde vara, ser inte ut att sticka ut mer än ca. 7-10cm
- Fotstegen till hyttdörren på Dm2 är för smala, ska vara bredare, och gärna mörkare. Se följande tråd i Postvagnen: http://www.postvagnen.com/forum/inde...read&id=529619 (fotstegen, alltså, dem ska vara bredare på bredden, och inte längden)
- Vindrutetorkarna ska väl inte sitta sådär högt? Se länkade bilder här ovanför.
- Som ekan kommenterat, så ska sidofönstret på den sidan där hyttdörren är flyttad ha ett fönster likt dem på Rc-loken, med en grå list runt, och ej svart. Men det kanske du åtgärdat, svårt att se

Får se om jag kommer på mer?!
Nåja - panton ser MYCKET!!!! bättre ut nu.
Och enligt min åsikt, så släpp helst inte loket innan hytten är klar (om DU orkar med att göra en hytt alltså). Annars kanske risken finns att folk inte visar lika stort intresse längre?? Och min åsikt är ju, att lok i Trainz är bäst när dem har en riktig hytt, som är riktigt fin!
Annars måste jag fråga om det OK att visa upp lite bilder på Aurans forum härifrån? Vore kul att visa upp lite vad du håller på med där, så vi kanske lockar hit lite folk? För tror Dm(3)-loken är något rätt många ändå känner till "där ute", var ju Europas starkaste lok förr, och så gick dem på ju på Malmbanan