Det märkliga är att det reducerade polygontalet ordentligt när jag kom på tricket!
Om nu detta skall bli en "
supermodell" behöver jag dina kunskaper om texturarbete. Nitraderna t.ex. är rakt av kopierade från dina texturer men behöver kanske någon förstärkt skuggning och tillrättning. Ibland ångrar jag att jag inte gick upp till 2048-texturer, men nu är det som det är.
Nitstrukturen kring fönstren är svår i 1024 men jag hoppas du hittar nåt!
Liksom vissa skuggningar som kanske måste rättas till för att se bra ut.
Vi hörs!
Citat:
Ursprungligen postat av ekankal
Nu ser det "super" ut  .
Även om det kostar några polygoner extra, men det är sådant där som skilljer agnarna från vetet när man snackar "supermodeller".
Och som sagt, stressa absolut inte för min skull, är inte hemma på min egen dator förrens i morgon em, och ju mer du har hunnit fixa/rätta till, ju mindre "gnäll" kommer du att höra från mej, hehe   .
|