Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-16, 18:09   #6744
rely
Medlem

Reg.datum: Jul 2010
Standard

..:: BÖRJA LÄS UNDER LINJEN OM DU INTE VILL LÄSA OM HUR FÖRBANNAD JAG ÄR!::..

Det finns ju en del personer som har dåligt tålamod och inte kan vänta på saker, men det här är droppen!
Det hela började för någon månad sedan med att jag fick ett mail på min PRIVATA mail där en medlem på detta forum berömde mina bilder och frågade om jag någon gång skulle släppa min rutt, jag svarade med tacksamma ord och att jag inte i nu läget kan svara på om jag kommer eller ens kan släppa min rutt och vad det beror på.
Dagarna gick och jag fick ett nytt mail med frågan om jag inte kunde skicka min rutt till personen i fråga. på detta svarade jag att om jag släpper den så kommer jag att släppa den för alla och inte för utvalda personer. Dagen där på som kom jag hem och såg att jag hade två nya mail. Denna gång så var det personen som tidigare mailat mig som ännu en gång skrivit, denna gång så var tonen inte lika trevlig då jag blev kallad för parasit som bara tog och tog från forumet och aldrig gav något tillbaka. Detta mail svarade jag inte på.
Det andra mailet kom ifrån en annan medlem på forumet som hade fått höra ifrån medlem nr 1 att jag inte vet om jag kommer / kan släppa min rutt och även denna medlem hade en ganska otrevlig ton.
Då bestämde jag mig för att svara med att jag är ledsen över att medlem nr 1 och nr 2 känner så här och att jag inte tänker bråka över att MIN rutt inte är byggd på ett sådan sätt att den kan släppas just nu.
Då fick jag ett ännu osmakligare mail om som bla innehöll saker så som "Om du nu inte kan släppa din route, varför spenderar du så mycket tid på att bygga den då?"
Jag valde att inte svara på detta mail. Nu när jag kom hem idag så har jag fått ännu ett mail ( förlåt för tonen nu.. ) men.. FÅR JAG ETT J*VLA MAIL TILL IFRÅN NÅGON SOM KRÄVER ATT JAG SLÄPPER MIN RUTT SÅ TAR JAG BORT MITT KONTO HÄR OCH LÄGGER NER ALLT SOM HAR MED TRAINZ ATT GÖRA!

Eftersom att medlem nr 1 är en aktiv användare på detta forum så tänker jag inte hänga ut användaren men se detta som en varning och låt mig vara.

Till er andra som mailar mig, fortsätt gärna med det! Detta gäller bara två personer som har gått över gränsen.

Och nu över till något trevligare, en "växlare" som väntar på nya uppdrag
Bifogade bilder
Filtyp: jpg trainz 2013-10-16 17-31-22-82.bmp.jpg (164.4 KB, 146 visningar)